Wprowadzenie pozytywnej zmiany nie jest tak trudne, jak myślicie. 

Wszyscy chcemy zdrowiej się odżywiać, schudnąć, więcej ćwiczyć i lepiej sypiać. Ale przerażające wskaźniki dotyczące otyłości, bezsenności i stresu, o których czytamy na pierwszych stronach gazet, obnażają przepaść pomiędzy tym, czego chcemy, a tym, co tak naprawdę robimy. Jestem tutaj po to, żeby powiedzieć wam, że to nie jest wasza wina. To nie wy stanowicie problem, tylko nasze podejście do zmiany. W Mikronawykach proponuję zupełnie inne podejście do koncepcji zmiany. Ten system opiera się na wielu latach badań naukowych i sprawdziłem go w pracy z ponad 40 000 ludzi.  

Mnóstwo informacji na temat zmiany zachowań, które zapewne słyszycie, wprowadza was w błąd. Najwięcej czasu antenowego zajmuje motywacja i siła woli. Problem polega na tym, że motywacja i siła woli są kapryśne – jednego dnia je mamy, a kolejnego zupełnie nas opuszczają. Natomiast mikro zachowanie jest łatwe do wykonania. Dla przykładu: Jeśli powiedziałbym „pójdź na siłownię” albo „zrób jedną pompkę”, do wykonania, którego z tych dwóch zachowań znaleźlibyście w sobie motywację i możliwość wprowadzenia go w życie? Mikrozachowanie pozwala nam od razu zacząć wprowadzanie zmiany.

Dzięki Mikronawykom nauczycie się:

prostej metody, jak dzielić cele na mniejsze i możliwe do osiągnięcia

dowiecie się, dlaczego emocje, a nie powtarzalność zachowań, programują nawyki w mózgu

jak wyplątać się ze złych nawyków

i o wiele więcej!

Nie istnieje na świecie żaden inny autor, który mógłby napisać bardziej pouczającą i wyczekiwaną książkę na temat procesu projektowania zachowań. – Robert Cialdini, autor książki Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym – poradnik, który naprawdę pomaga. – Rory Sutherland, wiceprezes Ogilvy Growth & Innovation i autor Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don’t Make Sense

B.J. Fogg to legenda Uniwersytetu Stanforda i Doliny Krzemowej. Mikronawyki to książka, w której autor ujawnia nam wszystkim swój prosty sekret. Będziecie się dobrze bawić i znajdziecie w niej proste kroki, które sprawią, że osiągnięcie to, co chcecie osiągnąć i pozbędziecie się tego, czego chcecie się pozbyć. – Robert Sutton,autor ofThe Asshole Survival Guide

Metoda Fogga ma olbrzymi potencjał zmiany zachowania dla tych wszystkich, którzy bez powodzenia stosują inne metody. — „Library Journal”, Starred Reviews.

Przekonywująca metoda Fogga obala mity i opiera się na badaniach naukowych, łącząc użyteczne metody (w tym wiele diagramów, tabeli i wykresów) z własną historią osobistej przemiany autora i z pewnością pomoże każdemu z nas w zmianie nawyków. – „Publishers Weekly”

Ta, oparta na gruntownych badaniach naukowych i bardzo praktyczna książka, będzie cennym źródłem informacji dla każdego, kto chce zmienić swoje zachowania (czyli dla nas wszystkich). – Gretchen Rubin, autorka książki Projekt szczęście, bestselleru „New York Timesa”

Koncepcje B.J. Fogga na temat zmiany siebie są wyjątkowo użyteczne, przystępne i niezwykle skuteczne. Nie ma takich słów, przy pomocy których mógłbym jeszcze bardziej polecić tę książkę. – Ramit Sethi,autorI Will Teach You To Be Rich, bestsellera “New York Timesa”

Metoda B.J. Fogga ma charakter transformujący… Stosujemy Mikronawyki w Amen Clinics pracując z uczestnikami kursów online i czytelnikami naszego portalu. Metoda jest prosta, łatwa do zastosowania i działa. – lek. med. Daniel G. Amen, autorChange Your Brain, Change YourLife, bestsellerowych książek “New York Timesa”

Mikronawyki demistyfikują drobne zachowania, które w istocie składają się na naszą tożsamość. Zrozumienie tych mikrozachowań jest kluczowe, jeśli chcemy osiągnąć spektakularne wyniki takie, jak zrzucenie zbędnych kilogramów albo założenie własnej firmy. – Tony Fadell, wynalazca iPoda i współtwórca iPhone’a


Tagi:

Share This